Powered By Blogger

pühapäev, 5. märts 2017

Kellel on hea elada Eesti Vabariigis?


Ütlen kohe, et ma ei kahetse midagi ega kadesta kedagi. Olen ise olnud loll, et mitte petta, varastada või kedagi (moraalselt) hävitada. Eesti Vabariik on tänaseks kõrgumas laipadel (nii reaalseil kui mentaalseil). Oleks isegi kohutav selle laibahunniku taustal ennast eksponeerida. Eriti, kui olen üks neist laipadest, mida Eesti absurdne õigussüsteem pidevalt tekitab. Lõuna-Aafrika Vabariigi vastav segregatsioon ei jõudnud sellele lähedalegi. Meil on igasugu absurdsete kiibitsejate  vaimselt takerdunud sõnumid tähtsamad kui faktid (Talliinna TV keiss).  Nii me elamegi, järgmiseks ootame kristallööd! Igatahes pole midagi absurdsemat lugenud, kui mulle esitatud KriPo kahtlustus. 4 kuud on juba sellest idiootsusest möödas, s...gi pole järgnenud. Polegi midagi järgnemas peale poliitilise mõrva! See neile parastajaile sobib. Tähtis on inimese usaldusväärsus hävitada, kui midagi reaalset pole süüks panna.
Kui nüüd rääkida neist, kes Eesti Vabariiki on 26 aastat röövinud, siis tuleks selleks vaid oma ammu rähmas silmad avada. Kõiki kesklinna tänavaid koormavad autod, mis maksavad minu 10 aasta palga. Kust ja millest see raha on tulnud? Loomulikult minu palgast, sest meie  valitsus on sisestanud tavainimeste tulud neile meeldivate pättide tuludesse. Ja sisestab jätkuvalt. Mida veel arvata? Käsi peseb kätt. Reformierakonna toetajad on ju sel kombel hoidnud võimul endale väga tulusaid inimesi, superpätte. Kas ka uus pseudokoalitsioon? Ent ksüsiksin, miks minu rahast, ehkki ma pole ealeski neid pätte toetanud? Mida tähendab riik, mis röövib maksumaksjailt raha neile pättidele, kes oskavad meilt rohkem matti võtta? Milleks selline riik? Minule pole sellest riigist küll s..gi kasu,
Täna sain kõige kohutavama sõnumi. E-valimised polevat mingi oht Ratase meelest. Järelikult on ta saanud oma sõrme sinna vahele.

Kommentaare ei ole: