Powered By Blogger

kolmapäev, 14. detsember 2016

Alati petavad need, keda pead kõige ausamaks

Sain siis täna teada, kes oli see kolleeg, kes käis prokuratuuris minu peale valetamas. Vaadake tänast "Pealtnägijat ETV-s. Kas on tõesti nii, et inimene, kellega pole praktiliselt tööalaselt kokkupuudet ega ole ka kuidagi administratiivselt seotud, võib minna ja lihtsalt luisata, kui tal on mingid kahtlused, aga puuduvad igasugused tõendid?!

Ma ei ole talle sentigi võlgu, nagu ei ole ka mina saanud sentigi töötades Tallinna TV-s mulle legaalselt ja tõendatult makstud töötasule lisaks. Kui see inimene seda ei usu, siis vaadaku peeglisse ja küsigu, kas ta ise on olnud oma töös aus ja  väärinud oma tasu. Minul seda probleemi pole. Eladeski pole saanud muud tasu kui töö eest, vastavalt oma lepinguile. Kunagi pole ma küsinud isegi oma palgasummat, vaid võtnud, mida on antud.

Ühesõnaga, Jüri, ma ei saa sinust aru, miks su viha ka minu peale langes.

Kommentaare ei ole: