Powered By Blogger

reede, 16. detsember 2016

Vikerraadios mind veel mäletatakse.

Olen rõõmus sooja vastuvõtu eest Vikerraadios. Üllatas, et nii palju toredaid endisi kolleege veel seal töötab ega tunne minu suhtes tõrjuvat hoiakut, ehkki riigivõim, osa meediakanaleid ja ka vanu kolleege TTVst tegelevad päevast päeva minu laimamise ja süüdistamisega. Kas tõesti üks raadiohääl, kes on teinud üle tuhande saate, millest ERR arhiivis on järelkuulatavad umbes pooled, võis olla selline pätt ja kaabakas, et oma põhitöö kõrvalt tegeles omastamisele kaasaaitamisega!? Kas usute seda? Olge ausad nagu mina. Olen täitnud oma töökohustusi komakohtadeni mulle antud korralduste ja konsensuse põhjal. Nüüd seesama telekanal, kelle ülesehitamisesse olen panustanud 5,5 aastat tõrjub mind, esitab totraid süüdistusi, suleb mulle eetri, sest Tallinn nii käsib. Ma küsin, mis jääb sellest linnast alles, kui kõik need, kes on selle ülesehitamisse panustanud, nagu mina, visatakse ukse taha?! Olen Tallinna patrioot, olen kahel korral kandideerinud volikogusse. Algul valimisliidus Tallinn, 2014 Keskerakonna nimekirjas (olemata siis erakonna liige). Olin abiks tollastele kandidaatisele, kes said lõpuks väga palju hääli. Kui nüüd valitsuses Keskerakond hülgab mu töö ja panuse, siis ei näe ma enam mingit põhjust selle erakonnaga tegemist teha. Kuulake mu intervjuud Vikerraadios, kus ma ei puudutanud kuidagi seda häbiväärset lugu, millega tahetakse mulle kott pähe tõmmata.

http://vikerraadio.err.ee/v/vikerhommik/rubriigid/vikerhommikintervjuud/loigud/2fd7953d-3a9b-4a73-87b3-9bb0ffee5b92/intervjuud-raadiolegend-mart-ummelas-roomu-teeb-see-et-olen-veel-elus 

3 kommentaari:

Aleksander Kaasik ütles ...

Rõõm kuulda, et mälestused virguvad

kuulem ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
kuulem ütles ...

Tundub, et katse õnnestus ja Teil pole seda vaja kinnitada.
Mida ma tahan öelda
1) Kuivõrd olen tulihingeline Nõmme Raadio kuulaja ja Tallinna TV vaataja, siis tean enamvähem asjade tõelist seisu ( Ehkki valisin viimati EKRE-t, austan sügavalt ka Savisaart)
2) Seda, mis tehti Urmiga KE poolt, võrdlen ma Tiit Madissoni vangipanekuga EV poolt!
3)Minu arvates T.Lepa tegevust TTV-s viimasel kolmel aastal võib võrrelda Ilvese "ärmatamisega",s.t. oma firma kasutamist TTV saadete tootmisel läbi mingi muu firma. See on vastuolus meie tobedate seadustega ja hea suutäis Kapole. (Ma ei arva, et Lepp sest mingit kohutavat kasu lõikas, kuid ikkagi...)
4)Olen Teie austaja juba "Kesköö tunnist" alates ja vaatan hea meelega ka " Meedia Keskpunkti", mistõttu julgen välja öelda paar kibedat asja.Ju on vanadus, üksindus, alkohol? ja KE reeturlus mõjunud psüühikale nii rängalt, et valisite väga vale taktika (nutt ja hala, mina olin puu otsas...) kogu juhtunusse suhtumises ja selle suhtumise väljendustes. Muidugi ei "valinud" Te midagi, vaid nii see on välja kukkunud...Eks Te ole ju mingil määral ka ära hellitatud aupaistest oma ego ümber. Kindlasti on Teie tutvusringkonnas normaalseid advokaate, kes annavad head nõu (ilma raha küsimata) edasise tegevuse suhtes. Muidugi on olukord täitsa sitt arvestades Ratase tegutsemist-( kaporaisa võib täiesti tähelepanuta jätta!)
5)Vaadake üle oma sõbralist ja jälgige mõningate "sõprade" käitumist FB-s. Muidugi toimetab FB ka väga omatahtsi oma valdustes.Nimetasin ühte Teie "sõpra", kes sülge pritsis ühes diskussioonis Teie lehel, halvasti ja kogu see asi on kadunud olematusse...
6) Olen 80 aastat vana üksik pensionär, kes armastab kuulata tarku inimesi(Ülo Vooglaid, Valdur Mikita, Mihkel Mutt,MARGUS LEPA, Einar Laigna Leo Raudvere ja veel paari) Järelikult võib mu arvamust usaldada..
Parimat! Aivo Maiberg grebiam@gmail.com