Powered By Blogger

reede, 20. jaanuar 2017

Sõnavabadust piiratakse ka Bloggeris

Head minu blogi lugejad. Kuna olen viimasel ajal olnud aktiivne blogija, siis mõtlesin, et ehk saan selle töö eest midagi ka tagasi ehk paigutan siia mõningaid reklaame, millel klikke tegevad lugejad annaksid sellega mulle tasu. Paraku kestis mitu nädalat, enne kui Google AdSens süsteemist teatati, et mu blogi ei vasta nende poliitikale ja sellega on teravas vastuolus. Nende vastus jäi küll mulle absoluutselt arusaamatuks. Võibolla keegi kaebas minu arvamuste peale? Seejärel püüti mulle isegi Londonist helistada. Kui uurida selle AdSensi tingimusi, siis olen täiesti kindel, et pole mingeid nende reegleid rikkunud ega ole ka minu blogis ilmunud ühtki reklaami. See tähendab, et ka see multinatsionaalne teenus pole tegelikult sõnavabaduse poolt, vaid tegeleb suvalise tsensuuriga. Õnneks mitte veel kogu blogi suhtes, ehkki selline ähvardus selles räiges kirjas ka sisaldus.

Kommentaare ei ole: